Tuesday 3 July 2012

MCA Sawan Dengar Hudud

Share on :
Dalam mesyuarat pertama penggal Persidangan Kelima Dewan Undangan Negeri (Dun) Johor ke-12 dan Sidang Dun pada Disember tahun lalu, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kemelah, Datuk Ayub Rahmat  membangkitkan cadangan menjadikan Johor sebagai negeri pertama melaksanakan hukuman hudud.

Suatu yang baik. Tapi aku tak faham betul dengan kafir sekor ni!


Apa bangang MCA menyarankan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kemelah, Datuk Ayub Rahmat meninggalkan Umno dan menyertai Pas jika ingin melaksanakan hukum hudud di Johor seperti yang dicadangkan beliau. Kepala Otak Hang la..!


Ini pasal hukum Islam! ko sibuk apa? selama ni orang cina kena sunat ke? Selama ni, orang cina kena tangkap ke kerana makan di bulan puasa? @#$%^... mcm mana boleh jadi pemimpin MCA! langsung tiada hormat pada kaum yang beragama Islam.
Takut peguam bukan Islam tak boleh cari makan kot..???

Bagi bukan Islam tak semestinya kena hudud. Penjenayah bukan Islam boleh di bawa ke hukuman yang sedia ada (Sivil)

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Katakanlah: “Wahai orang-orang kafir, Aku tidak menyembah apa yang kamu sembah.
Dan kamu bukan penyembah Tuhan yang aku sembah.
Dan aku tidak pernah menjadi penyembah apa yang kamu sembah, dan kamu tidak pernah (pula) menjadi penyembah Tuhan yang aku sembah.
Untukmulah agamamu, dan untukkulah, agamaku”.
( Surah Al Kafirun )


Kick ass musuh dalam selimut!



No comments:

Post a Comment