Monday, 30 April 2012

Arahan Provokasi Dari Anuar

“Saya merayu penyokong bertenang bukannya mengarahkan penyokong untuk menyerang dan memasuki Dataran Merdeka,” kata anuar.   (sinarharian.com.my/nasional/bersih-3-0-anwar-azmin-nafi-arah-rempuh-1.44364) emmm kepala otak hang la anuar! auta lu

Macam ni lah, saya nak pembaca cuba anda jerit,, bertenang! bertanang! dan anda fikirkan apakah isyarat tangan yang sesuai..? adakah macam video dibawah?


video

Video ke2 dibawah adalah menunjukkan isyarat (arahan) diterima

video


Berikut adalah  vidoe dari youtube yang dimuatnaik oleh abuaqifstudio.blogspot.com.

TONTON DAN DENGAR BAIK-BAIK... SEBAIK ISYARAT DITERIMA, KEDENGARAN PERUSUH-PERUSUH MENYORAK " MASUK..! MASUK..! MASUK..!".... dan akhirnya Dataran Merdeka yang tidak dibenarkan oleh polis, diserbu!




Sunday, 29 April 2012

Mangsa BERSIH 3.0 terperangkap kereta peronda

Menurut harakahdaily kereta peronda polis diterbalikkan bagi menyelamat seorang gadis yang terperangkap di bawahnya. http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/9936-bagaimana-kereta-peronda-polis-diterbalik

jom kita tengok mangsa yang dikatakan terperangkap dibawah kereta... ade sumber kata budak, ade sumber kata  gadis, ade kata mati, ade kata cedera.

Jom kita tengok video semasa kereta dialihkan dari sudut yang lebih jelas..


emmm Kepala Otak Hang lah!
kata akbar kerajaan penipu, ko org pun sama jerr

Nice Video from Blogger Kapak

Mengapa Kereta Peronda Rempuh Peserta BERSIH


28 April 2012 , BERSIH 3.0 telah dilaksanakan. Seperti yang dijangkakan keganasan akan berlaku. Kecoh 1 Malaysia, sebuah kereta peronda telah merempuh peserta BERSIH 3.0 hingga mati.

persoalan yg timbul, kenapa polis tu tergamak rempuh peserta BERSIH?

persoalan kedua, siapakah mangsa rempuhan yang dikatakan mati itu?

ok,, kita tengok kebenarannya......

Kenapa polis rempuh peserta BERSIH?

Sebabnya, peserta BERSIH telah membaling pelbagai objek seperti kon, botol, batu dan kayu. hingga polis tersebut cedera dan hilang kawalan.

Pelbagai objek melekat pada cermin kereta peronda. 
Adakah anda boleh memandu dengan cermin yang retak dan penglihatan dihalang dengan objek2 yang melekat pada cermin?

Ada juga sesetengah mempersoalkan bagaimana polis yang berada didalam kereta boleh cedera? siapa yang ketuk? hahahha Kepala Otak Hang!

jawapannya, bukan diketuk.. tapi dicedera dengan objek2 yang dibaling oleh peserta bersih.
Cermin tingkap kereta? cermin sisi telah dipecahkan oleh peserta bersih. tengok gambar bawah ni... 


Superimpose?
Kepala Otak Hang!
ok, tak caya tengok video dibawah...

video


Ade juga yang mengatakan bahawa, peserta yang baling objek kearah peronda adalah SB dan Polis yang menyamar dan juga ada mengatakan bahawa polis sengaja melanggar dengan niat untuk membunuh peserta BERSIH... emmm Kepala Otak Hang lah!
Pendapat saya adalah tak mungkin.

Tak ada siapa pun yang sanggup dibayar untuk pecahkan kepala sendiri. Cuba lihat bagaimana merempuh besi penghadang (rempuhan terakhir hingga terhentinya kereta peronda itu). Buat apa membahayakan anggota polis sendiri.

Ada banyak lagi cara untuk menghapuskan peserta BERSIH jika polis mahu. Jika niat polis untuk membunuh Peserta BERSIH, lebih baik mereka letak bom disetiap lokasi perhimpunan. Tapi polis tak buat begitu...

Salahlah diri sendiri... atas kebodohan yang dilakukan.