Saturday 19 May 2012

Perjuangan Yang Tidak Ikhlas!

Share on :
Dahulu ramai wakil-wakil dan menteri-menteri adalah dikalangan guru. Mereka berjuang demi agama, bangsa dan tanah air. Itulah perjuangan yang Ikhlas

Video Naib Pemuda Kampar yang mengamuk kerana pemohonan pasir yang lambat.

ITU Prosedur! kena faham, 
dan bukan 100% kakitangan pejabat tanah adalah orang BN atau UMNO. Mana-mana sektor kerajaan juga terdiri dari penyokong dan ahli pembangkang seperti DAP dan PAS.

Agaknya lah orang pembangkang kot yang melengah-lengahkan proses beliau!

Bagi saya, UMNO tak perlu ada pemimpin seperti Zamhuri Md Zin ni... sebab perjuangannya selama ini tak ihklas! jelas, kata-kata beliau menunjukkan beliau masuk UMNO kerana inginkan HABUAN!

Berani pula mengaku selama ni dia yang beri rasuah! perrrrhhhggg Lu banyak langsi la.

Zamhuri Md Zin lebih rela menyertai DAP yang jelas agenda mereka untuk menghapuskan status kerajaan Islam dan suka mempertikaikan hak-hak bumiputera! dengan hanya sebab tidak dapat kelulusan pasir!

KEPALA OTAK HANG!!!

KO MASUK UMNO NAK PERJUANGKAN PERUT KO ATAU BANGSA KO ZAMHURI?

BLAH LA Hang dari UMNO, Zamhuri!.... menyemak jer!




Contohilah Pemimpin seperti Y.BHG. Dato' Haji Zainal Abidin Bin Haji Osman.  Dimana sebelum beliau menyertai politik, Beliau telah pun mempunyai perniagaan.
Penyertaan beliau dalam politik adalah semata-mata untuk membantu rakyat di Nibong Tebal tanpa mengira bangsa atau kaum. Dan penyertaannya dalam UMNO adalah untuk membantu orang melayu.
Buktinya walaupun beliau kalah dalam pilihan raya ke-12 pada 2008, tetapi sehingga kini beliau masih terus aktif berjasa dan membantu warga-warga Nibong Tebal khasnya.



Teruskan khidmat jasa terhadap Agama, Bangsa dan Tanah air. Semoga Allah memberkati segala usaha Dato.


No comments:

Post a Comment